Μία οικογενειακή υπόθεση



Μαν Ραίη, Φανταστικό πορτραίτο του Μαρκήσιου ντε Σαντ, 1938



Είχα μια δίδυμη αδερφή πολύ μικρότερη από μένα.
Δεν ξέρω αν μοιάζαμε σε κάτι
πάντως όλοι μας μπερδεύαν.
Το παιδί της γυναίκας μου
μπορεί να 'ναι δικό της,
γιατί έτσι ψιθυρίζεται στη γειτονιά.
- Πρέπει να ξέρεις, είπε η πεθερά μου,
πρέπει να μάθεις, να ησυχάσεις!
Γράφω κι εγώ της αδερφής μου:
- Συνάντησέ με στο σταθμό,
κράτα κι ένα λουλούδι για να σε γνωρίσω.
Την πετυχαίνω μπρος σ' έναν καθρέφτη:
- Τι το θες το λουλούδι, αδερφούλη,
Νόμιζες πως θα με μπερδέψεις;
Τη χούφτωσα στον ώμο.
Γυρνάει.
Δε με είδε.
Μου 'ριχνε ένα κεφάλι.
Της έχωσα το δάχτυλο στη μούρη.
- Άκου δω μωρή,
μ' απάτησες με τη γυναίκα μου;
Δεν είπε λέξη.
Στρίμωξε το τσαντάκι της στο στήθος,
μου γύρισε την πλάτη
και χάθηκε μες στον καθρέφτη.



Σχόλια