Οι βασανιστές του Άσαντ μου είπαν ότι θα με κρεμάσουν απ' τα νύχια

Lindsey Snell 'Assad's torturers told me I'd hang by my fingernails'
Maryam eventually escaped with her children to Turkey [Lindsey Snell], The New Arab 24 March, 2017


Ο δεσμοφύλακας στάθηκε μπροστά στη Μαριάμ Κλεΐφ. Εκείνη έτρεμε απ' το φόβο.

"Μα το θεό, θα σε κρεμάσω απ' τα νύχια σου!", είπε.

"Δεν έκανα τίποτα", ικέτευε η Μαριάμ. "Τι κακό έχω κάνει;"

Ο αστυνόμος κρατούσε στα χέρια του φωτογραφίες ανδρών από τη γειτονιά της Μαριάμ. Θυμήθηκε ότι είχε παράσχει τις πρώτες βοήθειες σε κάποιους απ' αυτούς μετά από τραυματισμό τους σε μια διαδήλωση κατά του Μπασάρ αλ Άσαντ.

"Περιέθαλψες αυτούς τους τρομοκράτες", είπε, πετώντας τις φωτογραφίες στο πάτωμα. 

"Αν έβλεπες ένα πληγωμένο πουλί, τι θα έκανες;", ρώτησε η Μαριάμ.

"Θα το τσαλαπατούσα", χλεύασε ο αστυνόμος.

"Όμως, εγώ θα το φρόντιζα", είπε η Μαριάμ. "Αν έβλεπες έναν άνδρα να αιμορραγεί; Κι αν ήταν αδερφός σου; Τι θα έκανες τότε;"

Ο αστυνόμος την πλησίασε και τη χαστούκισε στο πρόσωπο.

"Αν ο αδερφός μου ήταν ενάντια στον Άσαντ, θα τον έλιωνα κάτω απ' την μπότα μου", είπε ο αστυνόμος πριν απομακρυνθεί για να ασχοληθεί με τον επόμενο κρατούμενο.

Η Μαριάμ Κλεΐφ, μητέρα τεσσάρων παιδιών, ζει τώρα στο Ρεϊχανλί της Τουρκίας. Είναι μία από τους δεκάδες χιλιάδες που από το 2011 φυλακίστηκαν στα μπουντρούμια του καθεστώτος Άσαντ.


Διαβάστε τη συνέχεια [στα αγγλικά] εδώ.

Σχόλια