Εργατικός Αυτοέλεγχος




Θέλω να καρφωθώ σ' αυτό το φέρετρο


(Αυτό είναι για μένα το νησί των λωτοφάγων)
Να σας κοιτώ πιο ξαφνιασμένος κι από βόδι
Και να μη νιώθω απολύτως τίποτα
(Το να δω κάποιον να πεθαίνει
Ή να κάνει πως πεθαίνει
Είναι για μένα το ίδιο
Δε μπαίνω καν στο δίλημμα
Να ζω ή να υποδύομαι το ζωντανό)

Θα κάνω ό,τι μου πουν πιο εμφατικά
Χωρίς να μου περνάει απ' το μυαλό πως μου επιβλήθηκε
Χωρίς να καταλάβω καν ότι το έκανα
Αυτός που αφηγείται κάτι
Που δεν έχει συμβεί έτσι ακριβώς
Ή που ποτέ δε γίνεται να 'χει συμβεί
Μ' αυτή τη σειρά ή μ' αυτόν ακριβώς τον τρόπο
Θα γίνει ο καλύτερός μου φίλος
(Κι ούτε που θα νοιαστώ αν έξαφνα
Πέσει στο πάτωμα ξεράζοντας αφρούς ή στάχτη
Ή αν με μιαν ανεξήγητη κίνηση
Χαθεί στον ουρανό)

Θέλω να σας καληνυχτίσω αφού ξημέρωσε
Έχω να πάω σ' ένα μπαρ
Για να ξεράσω στα ποτήρια σας με την παρέα μου
Κι όπως συνήθως τελικά
Σίγουρα θα με πάρει ο ύπνος ο γλυκύτερος
Χοροπηδώντας πάνω από το κομπρεσέρ

Ιανουάριος 2010

Σχόλια